3/01/2013

Day 1

Witam w marcu.
Razem z marcem chciałam rozpocząć 30 dniowe wyzwanie. Myślę, że spotkaliście się gdzieś z czymś podobnym. Każdego dnia będę dodawać notke z określonym zadaniem. Pomoże mi to też pisać regularnie notki. :)

Dzień 1: Przedstaw się.
Mam na imię Kinga. Chodze do 2 klasy gimnazjum. Lubię czytać książki i prowadze też drugiego bloga z recenzjami książek (ksiazki-swiata.blogspot.com). Rocznikowo mam 15 lat, ale do 16 czerwca jeszcze 14. Lubie grać na gitarze, czytać książki, grać w piłkę ręczną. Mam starszego brata. ^^ Oglądam TVD i PLL, a oglądałam GG :)
Chyba tyle o mnie. Jeśli coś chcecie wiedzieć to piszcie w komentarzach. :)

3 komentarze:

  1. Ja się nie nadaję do takiego wyzwania, bo w tygodniu nie mam czasu na notki, ale sam pomysł fajny :D
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O prosze jakie ciekawe wyzwanie :) W takim razie czekamy na co raz wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość się ze mną zgadza :D
    Powodzenia ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)