3/23/2013

Dzień 23

Długi i męczący dzień dzisiaj.
Już jutro niedziela, potem 3 dni do szkoły i święta. : )
Dzisiejszy powód do uśmiechu?
Do wakacji zostało 96dni, czyli 13 tygodni, czyli 2305godzin.
Przeżyliśmy już 67,77% roku szkolnego. : )
Coraz bliżej wakacje ! : )
Jutro jade do Sandomierza, bo jest konkurs palm. : ) Nawet nie wiem czy z grupą, z którą jadę mamy palmę. Ja jade pooglądać. Chociaż szczerze to nawet nie wiem dlaczego tam jade. To był taki zryw, żeby nie być znów aspołeczną, żeby nie siedzieć w niedziele w domu. : )
Jakie macie plany na jutro ?
Dzisiejsze wyzwanie: ulubiony post. Przeglądałam wszystkie posty i stwierdziłam, że chyba najbardziej lubie TEN. Są w nim same moje ulubione rzeczy. : )

4 komentarze:

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)