3/03/2013

Dzień 3

Dzień 3 i screen pulpitu.
Pisaliście, że mam porządek na biurku. Otóż jest ono małe i wszystkie niepotrzebne rzeczy lądują w szafce w biurku lub na 'stoliku nocnym' (czyli ława). :) Tam mam większy bałagan.
Na pulpicie jak widać mam w miare porządek, bo współdziele laptopa z tatą. Gorzej już jest w folderach, ale cóż... :)
Jutro znów do szkoły. U mnie ten tydzień zapowiada się w wiele kartkówke i sprawdzianów. :<
Nowa ramówka weszła i razem z tym 'Ranczo'. Ogląda ktoś może? Uwielbiam poczucie humoru tego serialu. Gratulacje dla reżyserów, scenarzystów itp. za wykreowanie postaci i ogólnie całego serialu.
Powodzenia w nadchodzącym tygodniu szkolnym. :)

2 komentarze:

  1. Ah ta szkoła... Dziś jakieś 2 sprawdziany ( z drugiego próbujemy się wymigać xD ) 2 kartkówki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie też ten tydzień zapowiada się ciężki ... ;c

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)