3/09/2013

Dzień 9

Dzień 9 i zdjęcie mojego pisma. W tej kwestii miałam mały problem, bo to jak moje pismo wygląda zależy jakim długopisem pisze i też w jakim przedmiocie. : ) Tak więc oto zdjęcie mojego pisma z zeszytu z polskiego:
 Jak tam sobota u Was? U mnie większość dnia spędziłam odrabiając lekcje, bo każdy nauczyciel nagle pomyślał, że jego przedmiot jest jedyny i przecież mamy weekend, więc zamiast się obijać, bo pewnie sami nie umiemy sobie znaleźć zajęcia to zadali nam mase zadania, bo przecież mamy weekend. Ciekawe kiedy mamy odpocząć? -,-

Myślałam, że weekend będzie lżejszy, ale cóż. Przeliczyłam się. :)

3 komentarze:

  1. Ładnie piszesz :D xD
    Najwidoczniej twój nauczyciel serca nie ma :< xD

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no pismo masz super ;)
    The Beatles *.*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)