3/24/2013

Dzień 24

Heej :)
Jak Wami minęła niedziela?
Ja byłam w Sandomierzu, wróciłam o 13 i odpoczywam przed trzema dniami szkoły, w których mam więcej sprawdzianów niż nieraz przez cały tydzień, ale potem tydzień świąt.
Dzisiejszy powód do uśmiechu? Tylko 3 dni do szkoły, 6 dni wolnego, a jak wrócimy do szkoły to już będzie kwiecień.

Kwiecień - jak to pięknie brzmi, tak wiosennie, a ta zimowa aura ma się podobno utrzymać do połowy kwietnia. -,-
Dzisiejsze wyzwania. Miejsca, które chce odwiedzić.
Tak ogólnie to chciałabym zwiedzić wiele miejsc. Chciałabym podróżować, w niektórych miejscach zatrzymać się na troche dłużej. Na pewno chce odwiedzić:
- polskie morze (w tym roku możliwe, że się uda!)
-Mazury, jak byłam mała to już byłam tam (ale nic nie pamiętam), bo mam na Mazurach rodzine, ale chce jeszcze raz
-Londyn (+Wielka Brytania)

-Paryż (i Francję)

- Włochy - byłam kilka lat temu, ale chciałabym jeszcze raz : )

- USA - NY, LA, Chicago i te sprawy : )

- Indie

- Hiszpania

- Bułgaria

-Australia - zanurkować i zobaczyć Rafę Koralową :)
Jakie miejsca chcielibyście odwiedzić ?

5 komentarzy:

  1. oo ja bym tez wybrała się na rafe ;)

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pojechałabym w każe miejsce jakie wymieniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dużo sprawdzianów. -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała pojechać do Australii zobaczyć rafę koralową i kangurki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)