3/04/2013

Dzień 4

Cześć :)
Myślałam, że dzisiejszy dzień będzie gorszy, ale jak każdy poniedziałek zleciał szybko. :)
Siedziała na ławce z dziewczynami. Nawijały jak zawsze, jednocześnie oglądając jak chłopcy grają. Jej humor jeszcze dwie godziny lekcyjne temu był lepszy. Co to za odgłos? Podniosła głowę. Dokładnie nad nią stał On. Patrzył w dół, ale gdy spostrzegł jej spojrzenie przeniósł wzrok. W ręku trzymał pomarańczowy balon, z którego spuszczał w dziwny sposób powietrze. Brzmiało to jakby ktoś siadał na poduszce-pierdziuszce. Opuściła głowę. Anita popatrzyła w górę z politowaniem. Ona jak zwykle uśmiechała się w duchu. Po chwili przez drzwi obok niej wszedł On. Poziom humoru wzrósł o połowę. 
 Dzień 4, czyli 5 ulubionych cytatów. Najpierw myślałam 'o jej, aż 5. Będzie trudno.', ale otworzyłam mój zeszyt z cytatami i znalazłam ich więcej niż 5, trzeba wybrać... Miłego czytania. :)
1. 'Wczoraj, kiedy twoje imię
     ktoś wymówił przy mnie głośno,
     tak mi było, jakby róża
    przez otwarte wpadła okno.' - Wisława Szymborska "Nic dwa razy"
2. 'Miłość, która nie opiera się na przyjaźni, jest jak piękny kwiat w wazonie. Budzi zachwyt, ale jego  dni są policzone.' - B. Andrzejczuk "Pamiętnik nastolatki"
3. 'Nie przeciągaj spotkania, bo to męczące. Zdecydowałeś się iść, to idź.' - A. Sain-Exupery "Mały książę"
4. 'Gdybyśmy mieli wszystko, o czym marzylibyśmy w bezsenne noce?' - M. Gutowska - Adamczyk "Niebieskie nitki"
5. 'Nie tak się poznaje ludzi. Nie wiesz? Nie można opierać się na słowach, trzeba żyć ich życiem, w dobrych i złych chwilach.' K. Paterson "Wielka Gilly"
Jeśli chcecie więcej cytatów to zapraszam na drugi blog (z recenzjami książek), gdzie na koniec każdego miesiąca pojawia się post z cytatami. LINK
Jak Wam minął poniedziałek?

2 komentarze:

  1. poniedziałek nawet spoko minął ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi minął szybko- miałam 3 lekcje i do kina :D

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)