3/05/2013

Dzień 5

Dzisiaj na szybko, bo wróciłam później do domu, bo próba na Dzień Wielkiej Brytanii czy coś takiego i potem jeszcze chodziłyśmy z znajomymi, więc wróciłam o 17. Trzeba się brac za naukę. :<
W dniu 5 moim zadaniem jest przedstawienie swoich ulubionych książek lub ulubionej książki. W moim przypadku jest to ta pierwsza opcja, bo mam kilka ulubionych książek/serii.
1. F.H.Brunett - Mała księżniczka - muszę przeczytać ją jeszcze raz, bo czytałam ją w nauczaniu zintegrowanym i książka podbiła moje serce. :)
2. Nicholas Sparks - Ostatnia piosenka - myślę, że książka i autor większości znana. Wydaje się, że fabuła oklepana, ale książka zachwyciła mnie na swój sposób.
3. Dorota Terakowska - Poczwarka - książka polecona mi przez bliską koleżankę. Ukazuje świat oczami dziecka chorego na zespół Downa. Bardzo interesująca i wzruszająca.
4. Beata Andrzejczuk - Pamiętnik nastolatki - trzy pierwsze części, które przeczytałam są bliskie mojemu sercu. Autorka opisała to co działo się we mnie, gdy czytałam tą książke. Czekam na kolejne części w mojej bibliotece. Czasem fabuła może być nieco przerysowana.

5. Rafał Kosik - Felix, Net i Nika - każda książka z tej serii, którą przeczytałam pochłonęła mnie i miło mi się ją czytało.
Jeszcze tylko środa, czwartek, piątek i weekend ! :) Jak Wam mija czas? Dużo sprawdzianów?

4 komentarze:

  1. Poczwarka- cudna książka <3 Jestem fanką książek Doroty Terakowskiej- uwielbiam jej styl. Felix... tez fajny, mam 5 części.


    http://pretty-and-colour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!!! <3333
    zapraszam do mnie do komentowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia piosenka i pamietnik nastolatki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)