3/27/2013

Dzień 27

Moje największe marzenie. Być szczęśliwą osobą, która ma satysfakcje z tego co robi i lubi to robić oraz zwiedzić świat. : )
Powód do uśmiechu: rozpoczęła się przerwa świąteczna! Mamy 6 dni dla siebie i rodziny.
No właśnie: święta to czas dla nas i rodziny, a nauczyciele to chyba nie mają rodzin i myślą, że my też zadając nam na święta zadania i na pierwszy dzień po świętach zapowiadają sprawdziany. -,-
Dużo macie zadane na święta? : ) Jak Wam minęła środa? Ja jutro zaczynam wielkie porządki. : )

5 komentarzy:

  1. nie ma to jak przerwa od szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wreszcie wolne ;)
    po świętach mam mieć kilka sprawdzianów, masakra ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja porządki pewnie zacznę dopiero w piątek po południu, chociaż dzisiaj powoli się zbieram ^^
    U mnie zawsze jest w sobotę i Niedziele palmową ^^ Tak, zdjęcie jest mojego autorstwa, a krzyżyk dostaliśmy właśnie na Dniach. Dziewczyny się nim zachwyciły i stwierdziły, ze stylowy. Najważniejsza jednak jest symbolika.

    Niestety nauczyciele często "wiedzą lepiej", a tak na prawdę to nie mają racji. Ja grałam rok temu zakonnicę, ale chłopcy nie pożyczyli sutanny od księdza i nauczycielka tylko mi kazała być w stroju. Ja przed samym wyjściem założyłam tylko długą spódnicę, a górę miałam normalną ^^
    Z tymi włosami to chyba będzie długa przeprawa- ja bym się jej nie podjęła, bo kogoś nie umiem uczesać, a co dopiero siebie ^^



    Szukamy rzęs do nieba na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na święta chyba nie mam nic. Ale sama nie wiem xD

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czuję, że jestem szczęśliwa mimo tego, że nie jest idealnie, ale nie przejmuję się tym, cieszę się z tego jak jest! Ja mam w tym roku testy, więc i tak muszę się uczyć na nie xD Ale poza nauką na testy mam jeszcze od środy po świętach, aż do wtorku sprawdziany -.-

    teenagers-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)