3/25/2013

Dzień 25

5 rzeczy, które często krążą mi po głowie: 
1. Szkoła  :<
2. Blogi
3. Pewna osoba.

4.  Co by tu poczytać ? : )
5. Przyszłość, a  czasem i przeszłość.
Cały dzień w szkole wysłuchałam dzisiaj o tym, że dzisiaj jest konkurs  Justina, usłyszałam wszystkie nowości, które dzieją się pod hotelem. Taak, dwie moje  koleżanki, z którymi wracam ze szkoły i ide do szkoły są fankami Justina. Całe dwie godziny wf mówiły tylko o jednym. Wciągnęło w  to jeszcze wszystkie dziewczyny z klasy, oprócz mnie. Cały wf siedziałam i oglądałam jak grają chłopaki, biłam im brawo i przybijałam piątki po strzeleniu gola. So lonely. :D
Trzymajcie za mnie jutro kciuki: mam sprawdzian z niemieckiego i pytanie z słówek z angielskiego. : )
Macie jakieś sprawdziany ?
Zapomniałabym. Dzisiejszy powód do uśmiechu? Coraz cieplej na zewnątrz i tylko 2 dni do wolnego ! : )
Jak u Was pogoda u mnie  coraz cieplej. So happy. :D
Powodzenia jutro wszystkim w szkole! : )
Zapraszam na mojego tumblra. WHISPER WISHES


2 komentarze:

  1. U mnie niby słońce, ale zimno :/ Niestety szkoła zaprząta wiele z moich myśli, ale już taki urok bycia uczniem.
    Ja w sumie mam już wolne, wych. zwolniła mnie z rekolekcji i dwóch lekcji, więc do szkoły nie chodzę ;D
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)