3/13/2013

Dzień 13

Dzień 13 to ulubiony tekst/słowa piosenki. W każdej piosence jest coś co lubię. : )
Bezcenne - przyjść po jednodniowej nieobecności do szkoły, bo było się na konkursie i jak klasa wychodziła z ostatniej lekcji tego dnia to koleżanki rzucały Ci się na szyje i gratulowały.
Czy mówiłam już, że lubie moją klase? : )
Dzisiaj wszystkie 8 dziewczyn nie ćwiczyło na wf, nauczycielka wzięła je do wychowawczyni, ale to nie było specjalnie. : )
Jak to mówią: jak jesteś w szkole nic się nie dzieje, jak cie nie ma to wszystko. : )
Dobry humor utrzymuje się dalej. Oby jak najdłużej ! :)
Co do konkursu - 4 miejsce, miałam dogrywke o 3, ale się nie udało. I tak i tak jestem zadowolona : )
Powodzenia jutro w szkole ! : )

4 komentarze:

  1. gratuluję 4. miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten paradoks ze szkołą.
    Gratuluję 4 miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, czwarte miejsce tez jest ok :}

    OdpowiedzUsuń
  4. w jakim konkursie startowałaś ?;d gratulacje ! ,3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)