3/02/2013

Dzień 2

Drugi dzień, a więc zdjęcie mojego biurka. :)
Zdjęcie nie jest najlepszej jakości, bo robiłam telefonem w złym oświetleniu. Taak... jestem leniwa i nie chciało mi się wyciągać aparatu :)
Od lewej: (na tej desce) kamerka i mikrofon, kalendarz i kostka z planem lekcji. Na środku oczywiście laptop i podkładka z mapą polityczną Europy. Obok koszyczek z różnym rzeczami: kapslami, słuchawkami itp, a obok kubek w kształcie kaczora Donalda z długopisami, ołówkami i lizakiem ^.^


Jutro skomentuje Wasze blogi. Jak tam weekend u Was? Słyszeliście kiedyś jakąś piosenkę Birdy ?

3 komentarze:

  1. jaki porządek na biurku ;o tak masz zawsze czy tylko do zdjęcia? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale porządeczek. Ja mam zazwyczaj bałagan- stos książek, kubek po herbacie, kredki, długopisy, ładowarki od telefonu, aparatu itd.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czysto masz na biurku.D:

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)