3/21/2013

Dzień 21

Heej. : )
Jak Wam minął Dzień Wagarowicza? Byliście na wagarach czy świętowaliście w szkole z swoją klasą ?
Ja nie byłam w szkole, poszłyśmy do koleżanki. Byłyśmy we 4. Było mega. Siedziałyśmy na chatroulett, zjadłyśmy dużo słodyczy, poznałyśmy kilku fajnych chłopaków. ^^ Ogólnie dzień do udanych.

Jutro pierwszy dzień rekolekcji w mojej szkole. Taak, w mojej szkole stwierdzili, że jak są rekolekcje na tygodniu to dużo osób nie przychodzi. Myślą, że jak zrobią rekolekcje na weekendzie to przyjdzie więcej osób. Inteligentnie. (y)
Tak sobie pomyślałam, że czasem brakuje nam uśmiechu, a może czasem powodu, żeby się uśmiechnąć. Więc w notkach będę Wam podsuwać powody dla których warto się uśmiechnąć tego dnia.
Dzisiejszy powód? Pierwszy dzień wiosny! Jeśli to nie pomogło to do końca roku szkolnego zostało tylko 98 dni ! Uśmiechnijmy się ! : )
Dzisiejsze wyzwanie : zdjęcie ulubionej rzeczy

Od lewej u góry: czarny zeszyt - mój pamiętnik - na jego okładce są różne napisy, ale ich nie widać, niebieski zeszyt - zeszyt, w którym wypisuje rzeczy, które lubie, otwarty zeszyt obok - zeszyt z cytatami.
Dolny rząd: kartka A5: kartka z moją charakterystyką napisaną przez bliską koleżanke, kartka A4 teksty piosenek, cytaty itp. wypisywane na technice z koleżanką, kartka obok - podpisy od znajomych z klasy i nie tylko.
Jakość zdjęcia powala, bo akurat gdy zrobiłam pierwsze zdjęcie rozładował mi się aparat -,-
Po prawej stronie można zobaczyć mój cień razem z loczkami. :D

5 komentarzy:

  1. dziekujee za ten uśmiechhh ;dd znaczy za spowodowanie goo .;dd fajnee te zesszyty .. jaa mam tylko pamiętnik w którym juz nawet nie pisze ;3
    ja wagary spędziłam w domu bo chora jestem ;dd
    dziękujee że mnie rozumiesz; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałam siedzieć w szkole, ale zajęć nie było. Wszyscy w kinie, a ja musiałam zostać z przyjaciółką :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędziłam ten dzień w domu, ale moja klasa nic nie organizowała :) Rekolekcje miałam w poniedziałek, na szczęście zrobili nam dzień wolny z tej okazji chociaż też cudem *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. chatroulett - tam dziwne rzeczy czasami się dzieją.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny ten zeszyt czarny :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)